Bende 2 yaşımdan beri var ,hipotirodimden dolayı levotiron kullanıyorum. Tek etken TSH değil, yumurtalıklarınız nasıl ,ona da baktırın. Ben şimdi 23. Haftamda hamileyim. Hamile kalmadan önce kistim vardı ,endişeliydim ama hamileyim. TSH ile birlikte T4 e de bakarlar. Siz uzman bir doktora görünün isterseniz.