İlk gebeliğim eşimle kan uyuşmazlığımız var. 13 haftalığım. Indırect coombs testim pozitif çıktı ¼ . 10 yıl önce geçirdiğim ameliyatta kan tahlili yaptıkları için bu antikor oluşmuş. Gerçekten endişe içindeyim. Takip edilecekmiş ama çok korkuyorum bunun tedavisi gerçekten çok mu imkansız çok mu zor