Ceros ya canım kim bende bakım mi instagramdan aslımda pgrendıgımden beri ağlıyorum üzülüyorum bir kaç doktora gittik onlarda oyle dedi doktor bana dediki down diyebilmem için bir kaç bulguya daha rastlamam lazım ama gelişimi çok iyi başka hiç bir problem yok şimdi burdan bir kaç kişiyi çevirsek belkide onalrdada vardır ama benim bunu belirtmem lazım ben korkulacak yada oyle birşey olacagını sanmıyorum dedi sende inşalalh saglıcakla kucagına alırsın bebişini canım rabbim korusun sağlık sıhhat versin inaşlallah