Gns-gur Kızlar doğum sancısı nasıl oluyor iki gündür belim ve vajinamda ağrı oluyor bazen geçiyor adet olacakmışım gibi
Edafmo Gns-gur geçiyorsa yalancı sancıdır büyük ihtimalle canım. Benim sancılarım sabah uyandığımda adet ağrısı gibi karnıma kasıklarıma vuruyordu akşama kadar geçmedi ve gittikçe şiddetlendi ağrı sonra da nişan geldi zaten
Gns-gur Edafmo inşallah yalancı sancıdır 33 haftalığım serklajlıyım dünden beri belime karnıma bacaklarıma vuruyor bazen gidiyor bazen uzun süre ağrıyor suan yarım saattir geçmedi bacaklarıma da vuruyor adet olacağım sanki
Gkcsl Gns-gur bana doktor 33 den sonra yalanci sancilar baslar dedi bende de ayni durum var ama geciyor sancilar o yuzden ciddiye almıyorum