Mine34 Canım bu kilo olaylarına neden bu kadar takılıyorsunuz anlamıyorum? Bebek sağlıklıysa bir sorunu yoksa ,gelişim geriliği vs yasamıyorsa çok kilolu alması veya almamasınız bir önemi yok ki ? Misal bu hafta kontrolüm vardı bebek 602 gr dedi ,24.haftaya yeni girdim. Burada 24 haftalık olanların kilolarını paylaşıyorlar 800-900diyen var. Ama doktorum gelişimi iyi sağlıklı kilosu iyi dedikten sonra ne onemi var