mucizem___ 0-3 ay çok alma diyorlar ama bence çok alınmalı.
Günde 3 4 kez üst değiştirdiğim oluyor, süt akıyor ıslanıyor, kusuyor, kakaları çok sıvı olduğu için taşma olduğu oluyor. Ben doğumdan sonra gidip biraz daha 0-3 ay aldım çünkü yetişmiyor yıkamayla.
Onun dışında yenidoğan dönemi sıcak havalara denk geliyor ama yenidoğanlar üşürler o yüzden ince ama uzun kollu şeyler tercih et en azından kırkı çıkana kadar
Bende şuan
20 tane kısa kollu askılı uzun kollu karışık zıbın var
5tane alt üst takım
10 tane de şapkalı eldivenli tulumlardan var anca yetiyorlar