Sirine34 Kızlar eşim hataya göreve gitti merkezde değiliz gelmesi 15 günü bulacak gibi duruyor doktorumla da irtibat halinde değiliz sonuç ne bilmiyorum yaptıranlar bilgisi olanlar bana söyler misiniz
Selmanur10 Sirine34 Hangi doktora gidiyorsunuz sanırım siirttesiniz sizde yorumlarda görmüştüm devlete mi ?
Sirine34 Selmanur10 bu üçlü testi devlette yaptırdım doktorum abdullah sarı çok fazla doktor gezdim en sonunda Abdullah beye karar verdim iki kere gittik numara falan da almadım henüz 🙁
Selmanur10 Sirine34 Anladım ben de siirtteyim ama doktorlardan memnun kalmadım gebe kaldığım da ilk Abdullah beye gittim güler yüzlü ilgili ama tam bilgi vermiyordu ben Batmana gidiyorum ondan daha önce de kontrol amaçlı gitmiştim bu doktorum mesela bana üçlü teste gerek duymadı
Sirine34 Selmanur10 bende öyle maalesef her doktora gittim hepsi de farklı en son Abdullaha geldim artık eşim askeri personel batmana gidip gelmemiz zor olabilir mecburen idare edeceğiz artık 🥲