Bade0022 33.haftamda başladı o ağrı 36 oldum halaa devam ediyor. Çok normal olduğunu söyledi doktorum hatta oğlum dönüp doğum pozisyonunu almış ondan bile şüphelendim ama sormak aklıma gelmedi. Korkmayın yani kanama, su, nişan gelmediği sürece bu haftalarda yaşanan ağrılar çok normalmiş