Kelebek33 Kızlar aşırı bi bel ağrım var dün başladı 20 dakka felan ağrıdı gece ağrıdı gece az ağrıdı bide şimdi başladı yarım saattir felan var normal. Mi ya başka bi yerimde ağrı yok sadece belimin sağ tarağı ağrıyı 23 haftalığım
Gunesdrn Benım de gece başladı. Sağ tarafım agrıyor sadece. o kadar acıyor ki sanki biri bıcak saplıyor gibi. Bende 32 haftalığım.
Yagmurcmn Gunesdrn bende 34 haftalığım sadece sağ kasığım ağrıdı 20 dk falandı acile gittim rahim yumuşamış azıcık açılma farketti iğne verdiler evde yat dediler bol su iç dediler canım
Gunesdrn Yagmurcmn Rahim kısmında da agrı hıssetmeye basladım. Doktorum yarın gel bakalım dedı. Yarın ben de gidecegım.
Gunesdrn Ben doktora gittim böbrek kısmında genisleme olmus. Suan asırı bı genısleme yok ama daha fazla genıslerse sorun yaratabılır dedi. Enfeksiyonu da tetikliyormuş.
Ayssee20 Benimde belimde ağrı var bende idrar yolu enfeksiyonundan agrir diye şüphe duyuyorum doktor da dedi ondan da agri olabilir diye ve bol bol su içilmesi gerektiğini söyledi içince rahat oluyorum ama icmeyince rahatim yok ağrım var alt tarafim.sizliyor