Momy_eyyuptalha Merhaba güzel anneler ben doğum yapalı 4 buçuk ay oldu adetim hala düzene girmedi 2 kez kadın doğuma gittim bişey denilmedi 1 ayda 3 kez adet oluyorum ağrılı geçiyor tabi sizce normal mi bu kadar uzun süre olması
Edafmo Momy_eyyuptalha 1 seneye kadar normal görülüyor. Adet olmamak, uzun ya da kısa sürmesi, düzensiz olması vs. Endişelenme