ABoyAndTwinsBoysMoms Merhaba. İkizlerim olacak. Birinin adını Kerem Mert düşünüyorum. Diğeri Kayra. Kayra isminin yanına isim önerebilir misiniz ? İlk isim Kayra olacak. Kerem Mert / Kayra …. Gibi düşünebilirsiniz . Teşekkürler..
CayGetireyimMi ABoyAndTwinsBoysMoms kayra güzel değil bence 🙄 ilkinin ismi çok guzel. 2. Ye de güzel bir isim düşünün. Sağlıcakla kavusun 🧿
ABoyAndTwinsBoysMoms cahillesohbetikestim değişebilir ikinci isimler çok önemli değil :) Efe ismini eşim pek istemiyor. Benim de Kerem Ege hoşuma gidiyor 🙃
ABoyAndTwinsBoysMoms Sevvl ahahaha Kayra’ya döndüm. Anlamı da güzel 😁 Kerem ile Kayra Eymene göre daha uyumlu geldi. Bi de baktım ki her 5 çocuktan biri Eymen. Sonuç Kayra da Kayra 🤣🤣🤣
ABoyAndTwinsBoysMoms Sevvl zaten bu gidişle ikinci bir isim bulamayıp Tek isime dönecekmiş gibi hissediyorum 🤣🤣🤣
ABoyAndTwinsBoysMoms Minikmucizelere Berk katı sert şiddetli anlamında .. anlamlı da olması önemli benim için :))
Rebulice ABoyAndTwinsBoysMoms Ben bir yerde gördüm. Tek isim kullanmışlardı ikizlere. Biri Arden biri Kayra idi.