Merveilgaz evet ikinci gebeliğim olduğunu söyledim onlara da. Bu şekilde söylediler. İlkinden farkım daha erken çıktı karnım. Çevremdekiler de erken hareket eder diyor ama 20 ye kadar etmezse de yine sorun olacağını sanmıyorum. Aslında hareketliler ama bizim rahim daha önce de büyüdüğü için sanırım daha erken hissedebileceğimizi söylüyorlar