Merhaba arkadaşlar ailem depremzede maalesef. Yaşayan herkese çok geçmiş olsun Rabbim bir daha yaşatmasın kimseye inşallah. Bi sorum olacaktı annem rahatsız biraz hastaneye gidicez ama randevular malum epey geç tarihe veriyorlar,özel hastanede depremzedelere ücret almıyorlar diye duydum doğruluk payı nedir bilmiyorum. Net bir bilgisi olan var mı ?yardımcı olabilir misiniz ?