babyc benimde çok fazlaydı hatta doktorum resmen okyanusta çocuk der gülerdik 38+4 geldi yemene dikkat et karbonhidrat meyve tüketimi bunlar çok artırıyor doğum da da suyum geldiğinde gerçekten bitmek bilmedi çok su geldi ama şükür bi risk olmadı birde gebelik şekeri yok dimi buda etken çünkü