didembozkn 6haftaligim kese baya buyumus gecen haftaya göre fakat bebegi gormedi ve haftaya gel goruruz dedi insallah dedik . 6.haftada gözükmemesi sizce tuhsf mi
Edaemkl didembozkn 5+1 biz hala keseyide bebeğide göremedik doktor çok erken olduğunu söylemişti 9 martta gün verdi bebeği ve keseyi görürüz dedi bekliyoruz herşey yolundadır umarım
Hrdl didembozkn kalp atışını mı duymadınız canım duymadıysanız normal 6 hafta erken biraz 7 haftada duyuluyor
Eso66 didembozkn yok canım ben 8 haftada hem bebeğimi gördüm hem kalp atışını dinledim insallah isteyen herkese nasip olur lütfen takma kafana insallah herşey yolunda gidecek☺️
Burcu395 didembozkn benimde 7 cı hafta gozuktu 6 cı haftada gözükmesi mercimek kadar dedi suanda 7+1 ım 6+6 da gozuktu cocuk
didembozkn kese var evet buyumuste 0.71cmden 1.98cm e baya fark vardi goruntu olarak doktorda haftaya yine gel bebegi görürüz dedi. İnşallah sag salim gozukur ve doğar