Selenemesia Merhaba güzel anneler bugün 39 oldum kontrole gittiğimde doktorum plasenta yaşlanmaya başlamış dedi perşembeye kadar sancın başlamazsa gel suni sancı veriym dedi. Ama kendi sancılarım gelmez de suni sancı olursa daha dayanılmaz ve zorlayıcı mı olur.hiç açılmam da yok normal doğum da istiyorum ama plasenta yaşlanmasından doktorun erken çağırdığı birileri var mı benim gibi görüyorum herkes 40ları geçiyo tık yok filan diyo beni 39+4te çağırdığına göre mühim bi sorun olmalı 🙄
Esracim Selenemesia tatlım izlediğim bir videoda doğumu yaklaşan kişilerde plesenta yaslanmasi oluyormuş. Benim arkadaşıma da doktor dedi. Aynı gün doğum yapmıştı. Ama suni mi verdiler bilmiyorum.
Selenemesia Esracim he doğum yaklaşması anlamına mı geliyomuş umarım olur o zaman kendiliğinden teşekkürler 😊