Nihlal daha önce özele gidiyordum banu sağsöze ama bu aralar gerçekten hiç memnun değilim. başlarda düşük tehlikem vardı hep yatırdı evde beni bir gün bile ayağa kalkamadım. şimdide çok moral bozucu şeyler söyledi son gidişimde ama bence anlatıldığı kadar kötü durumda değilim. tiroid ilacı vermişti, plasenta arkada olması lazım ama önde dedi, kan analizlerim düşükmüş böyle devam ederse ya beni yada bebeğimi doğumda kaybedebilirmişiz. serumlarla ilaçlar yazdı ama sağlık ocağındaki ebem kesinlikle henüz gereksiz bir şekilde bunları kullanmana izin veremem dedi. bu yüzden devlet hastanesindeki doktorlara bakıyorum bir an önce