Ben hem reflü hem babynest aldım reflü yatagını 8 9 aya kadar kullandım aşırı memnundum iyiki almışım dedim birde kızım üstüne yeni doğan reflüsü oldugu için ilaç gibi geldi babynesti kullanışlı görmüyorum çünkü bebeklerin daha kemik yapıları su gibi oluyor omurga açısından okadar yumuşak içine gömülen bir ürün sağlıklı olmaz gibi geliyor ve gerçekten içine koydugumda başına falan hep destek vermem gerekiyordu çok geri gidiyordu buda uykuda emzirme sonrası kusma olursa boğulma riski yaratıyor normal bebek yatakları daha sağlıklı ve kesinlikle reflü yatağı yatagın biraz eğilimli olması gerekiyor