ebr-89 Nesekahraman inanın bende hiç bilmiyorum ben bilerek daha gitmedim muayeneye doktora sürekli sürekli gitmek istemiyorum insanın moralini bozuyorlar çünkü komşuma dediler ki çocuk engelli olabilir pahalı bi test yaptır gittiler bir sürü para verip test yaptırdılar çocukta hiçbir şey çıkmadı
Nesekahraman ebr-89 merhabalar sonucu paylaşımısınız demiştiniz ya bugün kontrolden geldim karından kese göründü bebek görünmedi alttan bakmak zorunda kaldılar tekrar bu sefer müsade ettim kesede bebekte göründü kalp atışını da duydum şükürler olsun 🫶🙏💜
ebr-89 Nesekahraman ben daha gitmedim İstanbul’da muayene olduğum bir doktorum vardı o bu cumadan sonra gidebilirsin kontrole demişti