Merhaba anneler 5 aylık bir kızım var ve sezaryan doğum yaptım lohusalığım bittikten sonra düzenli adet görmeye başladım ve şuan 18 gün adetim gecikti büyük ihtimal hamileyim test yapmadım çünkü kan vericem direk doktora görünücem beklersem daha net sonuç çıkar diye düşündüm bu şekilde hamile kalan var mı sezaryandan sonra çok riskli diyolar