Kızlar 33 haftalık hamileyim sabah uyuyorum öğlene kadar öğlen kalkıp kahvaltı yapıyorum tekrar uzanırken uyuya kalıyorum akşama doğru yine uyuyorum akşam yatarken de sanki ben hiç gün içinde uyumamışım gibi erkenden uyuyorum gine 😂😂 evdeyim diye mi böyle acaba yoksa benimle aynı olanlarınız var mı