arirangg evet yumurtlama zamanım gectı emınım yani bu ay hayatımdakı en cok ılıskıye gırdgıım ay olabılır :)))
erken gebelık yaptım çıkmadı ama daha baya var adetıme 10 gun fln duzensız oluyorum zaten ben.
myangelson evet dayanabılırsem belkı kan verırım haftaya nasip bakalım :)
hafıfte karın ağrım ve akıntı var ama daha baya var adete belkı de psikolojiktir.