Busracft Merhabalar. Anne adayları ya da anneler , anne yanı beşik önerilerinize talibim 😋 Almış olup kullanıp memnun kaldığınız ürünler ya da anne adaylarının tavsiye üzerine aldıkları model ve markalar nedir🥰
tecrubesizanneadayi12 Busracft elele madre anne yanı aldım hem fiyatı hem kalitesi çok güzel henüz kullanmadık ama yakın tanıdığımız kullanıyor bebeği 2 yaşına girecek sürekli şehir dışına çıkıyorlar o zamanlarda yanında taşıyor hala taş gibi diyor
semaa_ Busracft ben kullanmadım ama arkadaşlarımdan kullanan memnun kalan var bende aynısını aldım baby plus safe side e bebekten indirimdeydiler 1750’ye aldık
serpil1baby Busracft bende e bebekten aldım çok pahalı bi şeye gerek duymadım 1 kaç ay kullanıcam zaten büyük beşiğe geçicek sonra e bebekten 550 tl ye aldım👌🏻
Aysenurdemirell Busracft uzun süreli kullanmak istersen kademeli park beşik bak canım ben çok memnunum
Kpnk22 tecrubesizanneadayi12 merhabalar bende onu inceledim fakat daha önce duymamıştım kalitesi konusunda nasıldır diue
yaman2802 Bende henüz kullanmadım ama elele madre aldım çok beğendik arkadaşımın önerisiyle aldım kaç kere taşındık hiçbir şey olmadı dedi 2. çocuğunda kullanıyor şimdi
Yasemin__ yaman2802 fotoğraf varsa atabilir misiniz bizde arıyoruz kaliteli bişey henüz karar veremedik
Ozzlemmm Bende elele lucca aldim kalitesi harika bebeğim daha doğmadı ama arastirmalarim sonucu memnunuiyet yuksekti kaliteside harika geldi alt degistirme bolumude var iyiki ahsap besik almamisim herhere tasinabiliyor
Dnzglsm_123 eebrum_ merhaba, bende park yatak bakıyorum elele ve huggy naap arasında kaldık. Kullandınız mı acaba memnun musunuz
Ozzlemmm Ikiz_annesii evet ben normal besik olarak aldim 4 yasina kqdarda kullanabilir sonrada oda yapicam yatak alicam
Kardelenkardi Bende baby plus aldım e bebek indirdimden henüz kullanmadım ama kullanıp çok memnun kalan var hatta satıcı muadillerine göre en iyisi dedi
Opecert Ben kraft near me aldım hem anne yanı beşik hem oyun parkı mıdır nedir öyle bişey oluyormuş henüz kullanmadık inşallah memnun kalırız
Gizembltc Opecert bende aynısını aldım uzun zaman annr yanı olarak kullanmayı düşünüyorum. Büyüdüğünde de oyun alanı olarak kullanmayı düşünüyorum. Fiyat açısından da iyiydi bana göre normalde 3500 falandı sanırım civilde ama ben indirimde iken 2 bin tlye aldım
Rabissh btllsk bende heynerden aldım güzel geliyor başta ama 5 yaşına kadar kullanılır yazıyordu 9 aylık kızım şuan kirilacak diye bekliyorum açıkçası çok sağlam değil başta sağlam gbiydi benim kızım uyurkende çok hareket ediyor şimdi mesela 2. Hamileyim park beşik Alicam ilk kizimada park beşik almayı düşünüyorum kırılacak korkuyorum o derece
btllsk Rabissh Evet şuan sağlam görünüyor hayırlısı artık kullanabildiği yere kadar kullanır sonra montessori yatak alırım büyük ihtimalle 🙂
Busracft serpil1baby Bu model hoşuma gitti ama anne yanı olarak kullanılmıyor sanırım. Yanları sabit.
Hamileanne serpil1baby yeğenim bir yaşına girdi hala kullanıyor yalnız iç kısmı ççok çabuk aşınıyor süngerleri yırtılıyor bir defa deiltirdiler garantide bilginiz olsun
Gamze-gmz serpil1baby bundan kullandim kizimda kesinlikle cok kullanisli. hem heryere taşıyorsun. hemde yataktan kalkmadan bile bebegi alip koyabiliyorsun. kardesimde sept besik vardi bunun kadar kullanisli degildi
91mer Kanz whitime ııı serisinden aldım . Ara katta 2 rane Demir cıkrı ama şimdiki aklım olsa 3 demirli olanları var saha sağlam duruyor hissi veriyor . Kurulumu sağlam duruyor daha kullanmadık bizde . Benim boyuma göre 175 cm alcak gekdi daha yüksekleri varmıdır bilmem
serpil1baby Busracft yatakla birleşmiyor evet boyu iyi ama genelde yataklara göre yapılıyor. Sizin istediğiniz yatakla birleşip kenarları açılandansa bu olmaz aynen.
Busracft CaglaArtul Sanırım bende ilk zamanlardı için anne yanı küçük bir beşik alıcam sonrası için odasına karyola yaparım ye düşünüyorum. Bu türün büyüklerinden almam sanırım
CaglaArtul Busracft inan en mantıklısı böyle küçük bişey al. 2 yaşa kadar kullanımı var ürünün hemde portatif uygun fiyatlı pahalı beşiklere hiiç gerek yok ben bundan alıp Ayriyeten karyolalı oda yaptım bebişime 🌸 çocuk-genç odası tarzında ileriye dönük bi oda hem daha hesaplı bu zamanda artık keyfimize göre değil cüzdanımıza göre hareket etmek zorundayız 😊
131216 Ben hommer marka beşik aldım anne yani da olabiliyor. Daha kullanmadik ama çok güzel ve kullanışlı.