Kızlar 29 yaşındayım, ikili tarama temizdi , dörtlü tarama riskli çıkmıştı. 2 gün önce ankara da denge laboratuvar arın da nipt testi için kan verdim . 10 gün içerisinde sonuç gelir denildi . Bu konu hakkında bilgisi ya da deneyjmleyen birileri var mı a aba ?
Dualarınızı da eksik etmeyin lütfen inşallah sonuç temiz gelir çok yıpratıcı bir süreç araştırmadan duramıyorum ama elime de herhangi bir veri geçmiyor beklemekten başka çarem yok 😔