Sa26 benimki de öyle o haftalarda başladı 1 haftaydı sonra 2 oldu sonra 3 oldu, ama bebiş sağlıklı. Yani bu şu demek bebişinin karnı yağlanmıyor yediği boyuna gidiyor gibi düşün. Çok kilo almıyor 3, 3.5 kilo doğmaz gibi düşün ama bu bi hastalık değil rahim içinde yaşanan bi durum. 35+1 im hala bi sorun olduğuna rastlamadık şükür