Edaemkl 5+1 keseyi ve bebeği görmedik hala doktor haftaya Cuma görürüz dedi günler geçmiyor çok heyecanlıyım 2 annelik duygusu bambaşka oluyormuş korkuyorum da endişeleniyorum da keseyi ve bebeği göremedik doktorum çok erken demişti
Beyza_1204 Edaemkl bende ,5+3 de gittim bende de göremedi üstten baktı beta 2092 çıktı ama bu değerle gözükmez daha çok küçük dedi 17 sinde tekrar gidicem Endiselenme inşallah ileriki haftalarda gözükür inşallah 😊
yagmur_3566 Edaemkl bende 5 haftalık iken gittim kese görünmedi. Üç gün sonra gittiğimde gördük ilk başta bende çok üzülmüştüm görünmedi diye
Edaemkl Beyza_1204 bana alttan bakmıştı göremedi çok erken dedi ama asistanına oluşabilir demişti haftaya Cuma günü gün verdi ozaman görürüz demişti bekliyorum sabırsızlıkla
Edaemkl yagmur_3566 bende çok üzülüyorum korku yaşıyorum kaç gündür sürekli aklıma takıldı bilmiyorum yani sıkıntı çıkmasında korkuyorum
yagmur_3566 Edaemkl üzülme içini ferah tut annesi :) bende çok korkuyordum ama sonradan gözüktü. Küçük olduğu için görünmeyebiliyormuş
Gizemakpolat İlk gitttiğimde doktora 6+3 haftalıktım sadece keseyı gördü bebek ve kalp atısını duyamadı kucuk olduğu için sonrasında alttan muane edınce görebildi endişelenme şuan 22+2 tekmelerini bile hissediyorum