Selam kızlar 🌸
33+3 haftalık hamileyim. Bikaç gündür kaşık bölgesi mi demeliyim karnımın alt kısmında hafif bi ağrı var . Acaba rahim büyüdüğü için mi normal mi yoksa enfeksiyon falan mı oldum acaba . Sabah uykudan uyandığımda ve yürüdüğüm zaman oluyor bu ağrı