Gözümle görmesem inanmazdım ama inan ikinci kere giyemiyorlar o hastane çıkışları sana yeter bir iki tane mevsimlik uzun kollu ve yine iki üç tane zıbın al kol boyları farklı farklı zaten hastane çıkışlarında da bar geri hepsini 3 ay ve sonrası al ben aynı hatayı yaptım sen yapma 50 küsur tane yeni doğan aldım ziyan yani boşa para günde 5 kere falan çocuk üstü değiştiricem hepsini giysin diye 😂