Neslihankrhmt Kızlar elimde ovulasyon testi vardı yarın adet olmam gerekiyor hamile miyimdir acaba ovulasyon üzerinden baya zaman geçti daha önce çift çizgiyi gördüm ama böyle birşey yaşayan var mı ?
esmerella37 Neslihankrhmt olablr koyu cıkmıs genelde gebelıklerde cok koyu cıkması gerekıyor siiznkide baya koyu
nermin08 Neslihankrhmt olabilir canım bende bugün erken gebelik testi yaptim pozitif cikti adetime daha 7 gün var birde ovulasyon testiyle denedim oda koyu cikti hatta seninkinden açık bile diyebilirim. Birde normal test yaptım onda bile adete 7 gün olmasına rağmen silik cikti. Yarın normal gebelik testi bile yapsan pozitif cikar
Neslihankrhmt esmerella37 aaayy heyecanlandım ya inşallah yarın regl olmam da bir kan testi veririm 😅😅
Neslihankrhmt Aysel_krdg yarın günüm canım inşallah adet olmam da yaparım pazartesi kan versem çıkar herhalde varsa değil mi
Aysel_krdg Neslihankrhmt evet varsa kesin çıkar ben evde yaptımmovulasyon çift çizgi çıktı kan verdim 67ydi
Neslihankrhmt nermin08 inşallah canım şimdi alma imkanım yok pazartesi günü kan vereyim diyorum garanti olsun hayırlısı olsun inşallah 🥰
nermin08 Neslihankrhmt hayırlı olsun canım. Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Çok sevindim 🤲🥰