nermin08 Yumurtlama 20 şubatta çatlama 22 şubatta olmuştu. Geçen ay uygulamalara göre denedim olmadı. Bu ay ovulasyon testi getirttim ona göre degerlendirdik. Sonuç bu şekilde ilk 3 dakika da çıktı cok şaşkınım ama emin de olamadım 😊
esmerella37 nermin08 evet var hayrlı olsun ama nasık degerlendirdiniz hepsinde ilişki oldumu yumurtlama ve catlamada
minikmucizeemaak nermin08 Canım hayırlı olsun🌸 Bende uygulamaya göre baktım bidahaki ay olmazsa ovülasyon düşündüm bat 9 Mart acaba bende mi test yapsam ama ilk idrarı mı beklesem yarına
nermin08 Deletedmom_78 Var dimi hala emin olamadım ilac kullandığım için erkenden bakmak istedim böyle çıkınca erkenden bende şaşırdım. En iyisi kan testi vereyim idrarda varsa kanda vardir
Sila66 nermin08 var zaten 😂❤️ kan ver kesin sonuç al hemen özelde 2 saate çıkar doktor ona göre sana folık asıt falan başlar
nermin08 Sila66 folik asit kullanıyordum 2 aydır doktor vermişti zaten canım. Burda da özel yok malesef 😊
nermin08 esmerella37 çok teşekkür ederim canım. Hepsini değerlendiremedi malesef 20 şubat ilk yumurtlama günü o günü değerlendirdim ertesi gün değerlendiremedim birde 22 şubat catlama gününü degerlendirdik
Sila66 nermin08 o zaman sağlık ocağına ver suan saatı mı bılmıyorum verdıkten sonra ertesı gün cıkıuor ama şey devletten acilden gırersen halsızım vs dıye gebelik şüphe edıyorum de öyle de bakarlar ben köyde rahatsızlanmıstım acılden gırdım gebelık suphesı var dedim kusuyordum ama yoktu negatıftı 🤍
nermin08 Deletedmom_78 Benim de bat 10 mart canım buğu yaptım 7 gün var cikti senin de çıkabilir. Bu arada yumurtlama ne zamandı senin
Kubra38 Yumurtlama tarihimiz aynı regl döngünüz kaç gün acaba benim 28 günde bir beklenen adet tarihine 7 gün var ben oyüzden test yapmaya korkuyorum şuan çok erken diye sizin hemen çıkmış maşallah tebrik ederimm ☺️☺️
nermin08 Kubra38 Benimde aynı canım bat 10 mart 7 gün vardı ve bugun denedim cikti ve çok şaşkınım. Bu ay yumurtlama da erken oldu 20 şubatta.
esmerella37 nermin08 anladım kzum cok tesekkr ederim ben hepsini degerlendirdim bakalım insalah tutar ya 🥰🥰 saglkcakla al sende insallah 🤲🏻
nermin08 Sila66 anladım canım çok teşekkür ederim. Birsey uydurmak lazım yoksa acil de gebelik için test yapmıyorlar malesef daha önce başıma geldi yapmıyoruz dediler
nermin08 esmerella37 Amin inşallah canım çok teşekkür ederim. Rabbım sana da en kısa zamanda nasip etsin inşallah kocaman aminn diyorum 🤲🥰