Benimde rahmimde baskı oluyordu canim o hafta da biraz şiddetliydi dönerken yürürken çok zorluyordu beni, apar topar doktora gitmişligim var bundan korkup 🤦♀️ Doktorum bana magnezya yazmişti iki kutu bitirdim bana cok iyi gelmişti istersen doktoruna sorup kullanabilirsin belki iyi gelir, sağlikla gelsin bebişler ☺️