Azrayavuz Kızlar 28+5im son beş gündür müthiş bir iştahsızlık yaşıyorum yani zorla yiyorum yediğimde sanki boğazımda dizilp kalıyor , bebeğin kilo alması gereken dönem vicdan azabı çekiyorum ama gerçekten yiyemiyorum bu sorunu yaşayan var mı 🥺
defneemom Azrayavuz 32-33. haftama kadar oyle geldim ben hatta toplam 3,5 kilo almistim bir anda istahim acildi gecen hafta 33+4ten bu hafta 35+4e 1 kilo almisim hatta🙊
ipekmom_ Azrayavuz aynı şey bendede vardı canım ben 1kilo vermiştim o haftalarda ama bebeğim güzel kilo almıştı. Suan 32+5olduk iştahım açılmaya başladı 😀dönem dönem değişiyor herşey
Azrayavuz defneemom kilo konusundan güzel bir durum yemesemde olur ama gelişimi geri kalır kilo alamaz diye üzülüyorum hep 🙈
defneemom Azrayavuz benimki hep iyi geldi ya 33te 2200du simdi 45dk sonra randevum var onu bekliyorum bakalim kac olmus🙊
Azrayavuz Kgns sizde üzülüyor musunuz resmen tüm günü bir kase çorba ile bitirdim dün vicdan yapıyorum
Kgns Azrayavuz geçici bir şeydir düzelir sizin daha vaktiniz var :) Bende yemeye çalışıyorum doğuma kadar kilo alsın az kaldı diye ama çok da yiyemiyorum zorlamıyorum kendimi midem bulanıyor sonra :/