Maalesef ki asilamam olmamis kan testim negatif cikti💁🏼♀️ 3cu asilama idi… nerde ne sorun var anlamadim ki arkadas, okadar yoruldum ki, kendimi salmak istemiyorum ama kalbim aciyor artik… Tup bebege hemen gecis yapamayacagiz, maddi olarak. Esimin morfolojisi 3% o yuzden mi acaba ama hiz hareket ve sayisi cok iyi , yikanmis halde 16 milyon cikti o 16 milyondan hic birtanesi mi girmez yumurtaya kafayi yiyicem artik….. benim yumurtalar mi iyi degil artik herseyi dusunuyorum en azindan tup bebekte hersey ortaya cikacak….