Tgce45 Merhaba arkadaşlar 8+6 günlük hamileyim bugün biraz lekelenme yaşadım ve bununla beraber kaşık ve bel ağrım var sizce normal mi benimle aynı durumu yaşayan var mı
Medine05yasar benimde ilk haftalarimda oyle oldu ama şimdi öyle birşeyim kalmadı benimkisi kese dışında kanamam vardı progestron kullandım