Cumanın hayır ve bereketi üzerinize olsun kızlar. Ben 2022 Aralık ayında rahim filmi çekilmiştim.Temiz çıkmıştı. Önümüzdeki ay aşılama düşünüyorum inşallah. Hormon testi yaptırdım da bu ay tekrar. Acaba bir daha rahim filmi çektirmeli miyim? Devlette yaptırıcam. Aşılama hakkım boşa gitsin istemiyorum. Herşeyin yolunda olduğundan emin olmak istiyorum. Doktoruma sormayı unuttum. Lazım olsa söylerdi belki ama aklıma takıldı.