DnzTnr benimde kan değerim düşük çıktı o nedenle tutamayanilirim 1 düşüğüm de vardı önceden dediğiniz mantıklı o menevi duyguyu bol namaz bol kuran ve belki çocuk sevindirecek de olsa bir nebze yaşayabiliriz rabbim bizi iyi biliyor eminim bebek doğduktan sonra emzirme bitince Allah nasip ederse tutarız inşallah kazasını 🙏🏻