mihrisu merhaba 19 haftalık gebeyim tansiyonum 14 e 8 çıkıyor hep kilom da var gebelik birimine kadar bu tansiyon aynı kalır mı ve normal doğum yapan var mı 14 8 tansiyonla 💖