SerpilG 28. Haftadayım şimdilik kendi kabanlarımın önü kapanmadan şallarla idare edebiliyorum. Gidebildiğim kadar böyle kullanıcam. Sonra annemin bir kabanını aldım o göbeğim büyüyünce bana olur diye düşünüyorum. Şunun şurasında 2 ay kaldı, yeni birşey almak istemedim..