Mrb anneler 3 yaş oğlum var kelimeler söyleyebiliyor ikili kısa bi kaç cümleleri var. Kendi güzel ifade edebiliyor ve ben onu iyi anlıyorum çokta akıllı bilinçli bi çocuk ama akışkan konuşmuyor ben sorun etmiyorum ama bu aralar çevrem sürekli oraya buraya götür niye konuşmuyor aşırı canımı sıktılar her çocuğun gelişimi Farklı kendine özel her yetişkin gibi ama anlamıyorlar. Erkek çocuk anneleri sizde durumlar ne çok merak ediyorum