Kızlar merhaba 32+2 yiz bugün şimdi kontrolden çıktım kanala girmiş gibi dedi doktor rahim kalınlığı 3 cm ölçtü. Önceden 4 cm ölçerdi. Sancı olmadığı sürece sorun yok dedi doktorum ama sizce çok erken değil mi kanala girmesi için bu konuda bilgisi olan var mı