Rukiiii kilon fazla o haftaya göre , ileride çok fazla ödeme sebebiyet verebilir e bide kilo çoğalırsa senin açından iyi olmaz , sen kilo alıyorsan bebekte alır çünkü,oyüzden karbonhidrat şeker tuz ve unu azaltmanı tavsiye ederim hayatında,
Alışverişe gelince bence cinsiyet kesinleştiğine göre ufaktan ufaktan başlamanı tavsiye ederim son haftalara girdikçe hem senin alışveriş yapman zora girecek( hemde maddi olarak zorlayabilir imkanların normal şartlarda ise tabi) oyüzden şimdiden başlayıp 30 a kadar bitirmek en mantıklısı , ben öyle yaptım kafan rahat olur hiç değilse eksik bitmiyor çünkü🙈