defneemom Deryaaac kiz sirf ustu yatabiliyor musun ya ben asla yatamiyorum belim kopuyor donerken bile 35+4um, tabii bu arada soluna yatmak daha iyi
Sevilayms Deryaaac Doktorum soluna yatmaya calıs sırtınada destek yastık falan koy demıstı. Ama bu gece bende bir kaç saat sırt üstü uyumuşum Yani bunu önlemek imkansız bence 😕
Elaaa81 Deryaaac ben asla yan yatamıyorum hep sırt üstü yan yatınca ağrım oluyor doktor nasıl rahat edersen öyle yat dedi 🤷♀️
busraydnc Deryaaac valla sola yatmaya çalışıyorum ama artık kaburgalarım batıyor sağa da yatıyorum ama elimden geldiğinde sırt üstü yapmamaya çalışıyorum yine de ne yaparsam yapayım bazen kendimi sırt üstü buluyorum 😁
Mervegedik22- Deryaaac bende sağ veya sola doğru yatıp uyuyorum ama uyandığımda hep sırt üstü oluyorum buna engel olmak mümkün değil uyku sirasinda