Merhabalar 6 haftalık hamileyim. İki kese göründüğü için ikiz gebelik dediler. Keselerden birinde embriyo oluşmamış diğer keseden ise kalp atışlarını duydum. Böyle bir durumu yaşayan var mı? Rahimde ayrıca kanama olduğu için yüksek riskli olarak yatak istirahatı verildi. Boş kese bebegimin gelişmesini engeller mi?