Sevl Ben anlamıyorum doktorum bakar bakmaz tekrar çektir böyle kabul edemem dedi kahvaltı yaptınmı dedi yaptım dedim ne sıkıntı var söylemedi
CmreKsidar Sevl ben hiç anlamıyorum ama belki bebek hareketsizdir o zaman tekrar istiyorlar birde bir kaç yerde makine kopmuş geçen gün benimde oldu 40 dakika nst çekildim tam çıksın diye belki ondandır
myangelson Serklajligebelik 40-50 üzeri olunca sayılıyor diye biliyorum benim 60 ları buluyordu sancı ve kasılmam hastaneye yatırmıştı doktor erken doğum sebebiyle