Melikekabil41 34 haftalığım canım dün sabah kontrolüm vardı kahvaltı yaptım hemen hastaneye geçtik eşimle oğlumu kız kardeşime bıraktımdoktor muayene ettiçok şükür birşey demedi nst istedi nst odası o kadar havasız ve kalabalıktı ki başım dönüyor dedim hemşirelere midem bulanıyor dedim sonra düşmüşüm masadan uyandım ama halen kendimde değilim eşim dışarıdan sesleniyor hemşire sürekli hanımefendi hanımefendi beni silkeliyor kollarımdanhemen tansiyonum baktılar tansiyonum düşmüş bayılmışım bir de bebek enerji almaya başlayınca benden kan şekerim de düşüyor doktor geldi bu endişelenicek birşey değil yüksek olması daha tehlikeli dedi korkmana gerek yok canım çok uzattım ama için rahatlasın istedim artık yanımda sonra tatlı şeyler taşıyorum dengelemek için Allah hepimizin yardımcısı olsun