DnzTnr bana doktorun yazdığı bütün ilaçları karşılıyordu devlet aslında bı tek balık yağı yazmıştı onu parayla alıyorduk pregnom muydu neydi adı onu parayla alırdık tabi her doktor da farklı yazabiliyor bir çok muadil ilaç var veya kan değerlerine göre verilebiliyor tabi. Genelde ozeldeki doktorlar paralı ilaç yazıyor bana hep öyle denk gelmişti ama bence de maddi durumdan bir sıkıntı yoksa vitamin sonuçta alınmalı zararı olmaz yararı olur