Gldekpnci Kızlar 1-2 hafta önce ikili taramaya girdim bu sabahta mesaj geldi sonuçlarınız çıkmıştır e nabızda diye sonra baktığımda işte ikili tarama test sonucu felan yazıyor değer normal yazıyor bir sorun yoktur demi veya aynı sonucu gören var mı e nabızda
Aynenkanka Gldekpnci e nabızda öyle yazar sonucun grafiği önemli o değerlendirilir onu da testi yaptırdığınız hastaneden alıp doktorunuza gösterin
myangelson Gldekpnci canım bizim gördüğümüz sonuçlari yorumlayamiyoruz biz genelde doktorun bilgisayarinda grafik falan oluyor ona bakarak söylüyor doktora gorunmende fayda var veya özel hastaneyse arayıp da bilgi de alabilirsin ben öyle yapmıştım arayıp telefonda konuşmuştuk doktorla öyle bakmıştı sonuçlara
myangelson Gldekpnci evet zaten yanlış hatırlamıyorsam 10 gün e çıkıyordu sonuçlar doktor bana 10 gün sonra ara sonuçlar çıkmış olur diyordu