Ozge818 Kalp atışına göre cinsiyet tahmini yapılıyormus sızın atısınız ve cınsıyetınız neydı tuttu mu ? Duydugumu gore sanırsam 160 ve ustu kız dıyorlar altıda erkek denılıyor
Ozge818 mutlulukmevsimi bende oyle duydum oğlumda hiç hatırlamıyorum kaçtı neyse bakalım bızımde tutcak mı etrafım kızcılarla dolu🙈
nurmin Kalp atışının ne kadar olduğunu bizimmi sormamız gerek hocaya ben 13 haftada gittim belli değil dedi bazıları 12de bile belli oluyo demişti
nurmin Ozge818 Arkadaşların erkek çıkmış bakalım sizinde çıkcakmı kalp atışına göre ☺️benim bidaha ki kontrolüm 17 haftalık olarak gitcem o zaman ultrasonda belli olur buyuk ihtimal