Kızlar merhaba
Dün doktor kontrolümüz vardı. Sabah kasıklarımda bir sancıyla uyandım ve gittiğimde doktoruma vajina tarafımda kasılma başladığını söyledim. Hemen Nst ye girdik ve sancı çıktı. Sancı göründüğü için çatı muayenesi yaptı ve herhangi bir aşılma yok dedi. 2.kez NST ye girdim onda da sancı çıktı. Doktorum her an her şey olabilir dedi fakat açıkçası haftasından dolayı korkmuyor değilim. Sizlerle konuşup düşüncelerinizi de merak ettim açıkçası 🙈 akciğer gelişimini tamamlamış görünüyor oğluşun dedi ama yine de insan gerilmiyor değil 🤦♀️