merhaba, öğretim üyesi doç.ali akdemir’i çok övüyorlar. hastane iyi ama normal randevuda hep farklı doktor oluyor ve en son 10:20 randevuma 14:00da alındım o yönden biraz zayıf, bir de ultrasonu çeken doktor alttan muayene etmek için aşırı ısrar ediyor kabul etmeyebilirsiniz kapıt imzalatıp karından bakıyorlar. plasentam aşağıdaymış özelde bunu bilmesem belki sorun yaşayacaktım.